Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Zwolnij, bo się przejedziesz”, której celem jest podniesienie świadomości kierowców w zakresie zagrożeń związanych z nadmierną prędkością. Inicjatywa, realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, skierowana jest do wszystkich uczestników ruchu drogowego. W ramach kampanii zwraca się uwagę na wzrastające problemu przekraczania prędkości oraz promuje bezpieczne zachowanie na drodze. Ambasadorami akcji zostali znani aktorzy, w tym Dawid Ogrodnik.
Kampania powstała jako reakcja na rosnącą liczbę niebezpiecznych sytuacji spowodowanych nadmierną prędkością, które są wynikiem pośpiechu oraz przekonania kierowców o własnych umiejętnościach prowadzenia pojazdów. Organizatorzy pragną uświadomić, że nawet najmniejsze przekroczenie dozwolonej prędkości może prowadzić do tragicznych konsekwencji. W związku z tym, w przestrzeni publicznej pojawią się spoty reklamowe oraz inne materiały informacyjne.
Więcej szczegółów na temat kampanii oraz jej działań znaleźć można na stronie internetowej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Osoby zainteresowane tematyką bezpieczeństwa w ruchu drogowym mają możliwość zapoznania się z różnymi materiałami edukacyjnymi, które mogą pomóc w lepszym zrozumieniu ryzyk związanych z nadmierną prędkością i promowaniu kultury bezpieczeństwa na drogach. Zachęca się do aktywnego uczestnictwa w kampanii, aby wspólnie dążyć do poprawy bezpieczeństwa na polskich ulicach.
Źródło: Policja Słubice
Oceń: Kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz” ma na celu walczyć z nadmierną prędkością na drogach
Zobacz Także