Urzędnicy w Słubicach informują o nadchodzących zmianach godzin pracy Urzędu Miejskiego, które wejdą w życie od 1 września 2025 roku. Nowy harmonogram obejmuje różne wydziały oraz ogólną obsługę interesantów. Mieszkańcy powinni zapoznać się z nowymi godzinami pracy, aby odpowiednio zaplanować swoje wizyty w urzędzie. Szczegóły dotyczące godzin są dostosowane do różnych potrzeb i działalności poszczególnych sekcji urzędowych.
Godziny pracy dla ogólnej obsługi interesantów zostały ustalone w sposób, który ułatwi mieszkańcom korzystanie z usług urzędowych. W poniedziałki urząd będzie czynny od 7:30 do 17:00, natomiast w pozostałe dni tygodnia, od wtorku do czwartku, godziny pracy wyniosą od 7:30 do 15:30. Biuro Obsługi Interesanta przyjmuje interesantów w podobnych godzinach, z wyjątkiem piątków, które również kończą się o 15:30.
W przypadku Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich, godziny pracy będą różne w zależności od dnia. W poniedziałek interesanci będą mogli skorzystać z obsługi od 9:00 do 17:00, a we wtorek między 8:00 a 14:00. Środy oraz czwartki przewidują godziny od 9:00 do 15:00 oraz 8:00 do 13:00, a piątki od 7:30 do 13:30. Dodatkowo, do Urzędu Stanu Cywilnego konieczne będzie wcześniejsze pobranie biletu z automatu.
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury będzie obsługiwał interesantów w poniedziałki oraz w wybrane dni tygodnia, tj. w środy i czwartki. We wtorki oraz piątki wydział będzie nieczynny dla interesantów, bowiem w tych dniach prowadzone będą prace administracyjne oraz przygotowywanie dokumentów. W związku z tym, mieszkańcy są proszeni o uwzględnienie tych zmian w swoich planach związanych z wizytami w Urzędzie Miejskim.
Źródło: Urząd Miasta Słubice
Oceń: Zmiany w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słubicach od września 2025 roku
Zobacz Także