Kampania „Myśl Trzeźwo” – zapobieganie wypadkom drogowym


Rozpoczyna się ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna „Myśl Trzeźwo”, która potrwa od 30 grudnia 2024 roku do 15 stycznia 2025 roku. Inicjatywę prowadzą Biuro Ruchu Drogowego KGP oraz operator komunikatora Yanosik, firma Neptis S.A. Celem działań jest edukacja kierowców na temat skutków jazdy pod wpływem alkoholu oraz związanej z tym odpowiedzialności karnej.

W ramach kampanii podkreślona zostanie groźba, jaką stwarza prowadzenie pojazdu po spożyciu alkoholu. Każdy kierowca, ktory decyduje się na jazdę po alkoholu, ryzykuje nie tylko własne życie, ale również bezpieczeństwo innych uczestników ruchu drogowego. W kontekście zbliżających się imprez sylwestrowych oraz karnawałowych, organizatorzy przypominają o odpowiedzialności i apelują do kierowców o zaplanowanie bezpiecznego powrotu do domu.

W ramach kampanii „Myśl Trzeźwo” publikowane będą materiały edukacyjne dotyczące konsekwencji prawnych prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu, dostępne w aplikacji Yanosik oraz na stronach internetowych. Dodatkowo, akcja będzie wspierana przez firmę Screen Network S.A., która zrealizuje emisję spotów reklamowych na ekranach LED w całym kraju. Mieszkańcy Słubic powinni pamiętać, że nawet po spożyciu alkoholu istnieje możliwość skontrolowania poziomu alkoholu w organizmie w jednostkach Policji, co może pomóc w podjęciu świadomej decyzji o dalszej jeździe.

Źródło: Policja Słubice


Oceń: Kampania „Myśl Trzeźwo” – zapobieganie wypadkom drogowym

Średnia ocena:4.92 Liczba ocen:10


Zobacz Także